Ten Dzień

Życie - jedni uważają za pasmo nie powodzeń i porażek inni natomiast jako niesamowity dar pełen nowych i ciekawych wyzwań. A ja każdego dnia budzę się przed szóstą ze świadomością że mam znacznie więcej niż inni ludzie. Mam fantastycznego mężczyznę który towarzyszy mi gdy otwieram oczy, mam niesamowity dom rodzinny który stoi dla mnie zawsze otworem. Mam obojga rodziców i rodzeństwo z którym przeżyłam już nie jedną awanturę na śmierć i życie. Mam psa i własnego kota który jest rozpieszczony do granic możliwości. Mam przyjaciółki za którymi jestem w stanie iść w ogień. Mam pracę która sprawia mi radość a ludzie którzy mnie tam otaczają chodź nie zawsze tak blisko jakbym tego chciała są wobec mnie uczciwi. Studiuję a raczej kończę studia licencjacie na kierunku o którym marzyłam będąc nastolatką. A jednak nadszedł dzień w którym otworzyłam oczy i zdałam sobie sprawę że to wszystko to za mało znacznie za mało. Zawsze chciałam by moje życie był pełen wyzwań, ciekawych doświadczeń i nowych miejsc, a tak nie jest. Więcej w nim obowiązku i zmęczenia niż przyjemności. Dziś nadszedł czas na zmiany. Nie jutro, wiecznie odkładane jutro. Dziś. Tak po prostu. Nie jest to żadne święto, ani wyjątkowy dzień. Po prostu nadszedł moment w którym czas postawić siebie na pierwszym miejscu.

Mam nadzieję iż wszystkie zmiany i postępy w moim życiu uda mi się opisać tutaj.