La Mania 2015/2016

Dziś chciałam napisać o moich planach na najbliższe dni, jest jednak sprawa której nie mogę przemilczeć. Od kilkunastu dni śledziłam bacznie polityczne i wyborcze zmagania kandydatów na prezydenta, może zabrzmi to dziwnie ale postanowiłam oddać swój jeden "bezwartościowy" głos na osobę, która na niego zasługuję. Nie dlatego że ma znane nazwisko czy dobry spot. W całym tym zamieszaniu i licznych skandalach, które miały miejsce zupełnie zapomniałam, o tym co tak naprawdę lubię czyli co sezonowym podglądaniu Polskiej marki, której naprawę mocno kibicuję. Tak jak i w poprzednich latach kilka elementów przypadło mi do gustu, między innymi pomarańczową futerkowa kopertówka klik! Chociaż nigdy nie zdecydowałam się na futrzastą torebkę, zawszę czuje do nich ogromną sympatię!



Czarna narzutka ze złotymi zdobieniami to mój numer jeden! Zakochałam się!


 Zielona sukienka ze zdobionym rękawem to numer dwa!


Magdalena Ogórek w sukience, która za każdym razem skutecznie odciągała moją uwagę od pokazu.


Pokaz miał miejsce nie dalej jak miesiąc temu i niestety częściej wspominano o samych gościach niż o pokazie, który w tym roku miał dość nietypową formę. Całość odbywała się bowiem na niewielkim podeście, gdzie modelki zbierały się i rozmawiały trzymając kieliszki szampana - niczym uczestniczki przyjęcia. Z pewnością pomysł należy do ciekawych, aczkolwiek moim skromnym zdaniem jest niezbyt trafiony, niewielki podest nie pozwolił na dobrą prezentację wszystkich walorów kreacji a co dopiero mówić o sfotografowaniu! Naprawdę wielka szkoda, okazuję się, że proste rozwiązania są najlepsze czego dowodem jest minimalistyczna kolekcja i pokaz wiosna/lato 2014 o którym było naprawdę głośno.

Poniżej video z pokazu zima 2015/2016