Tanie Podrózowanie

Zapiski z dziennika ubogiego podróżnika ♥

W ostatnim czasie wiele się u mnie działo między innymi nabrałam ochoty na podróże, które szczerze mówiąc zawsze były moją małą pasją. Niestety brak czasu, a w drugiej kolejności brak odpowiednich nakładów finansowych szybko sprowadzał mnie na ziemię. Na szczęście w ostatnim czasie wszystko uległo zmianie o czym możecie przeczytać kilka postów poniżej. Mojej wypłacie trochę brakuje do wypłaty "Statystycznego Polaka" ale i tak uważam że jak na osobę w moim wieku jest całkiem niezła! Ale do setna postanowiłam stworzyć na blogu kilka nowych kategorii między innymi o podróżowaniu - w skrócie będę opisać na blogu wszystkie moje dotychczasowe podróże jak i te które są jeszcze przede mną a po cichu liczę że będzie ich całkiem sporo! Umrzeć i nie zobaczyć świata? To jak chodzenie w szortach zimą (oczywiście są zwolennicy tej formy i tego nie krytykuję - jednak dla mnie jest to nie do pomyślenia)